o Obsługe wielu ról: Konsultant, Likwidator, Likwidator techniczny, Osoba nadzorująca procesem likwidacji, Towarzystwo ubezpieczeniowe
o System zadań – wsparcie użytkownika w podejmowaniu decyzji
o Różne ścieżki zgłoszenie szkód: telefonicznie albo pobierane z zewnętrznego systemu
o Integracja z TU w celu pobieranie danych szkód
o Zlecenie inspekcji wystawione bezpośrednio z systemu (integracja z siecią rzeczoznawców)
o Generowanie przelewów bankowych z systemu
o Automatyczne skanowanie skrzynki email i podłączanie otrzymanej korespondencji do dziennika konkretnej szkody
o Automatyczne zakładanie zadań dla likwidatora na podstawie danych w poczcie przychodzącej
o Lepsza kontrola procesu likwidacji szkód oraz skrócenie przebiegu likwidacji dzięki dashboardom prezentującym kluczowe czynności do wykonania np. akceptację przelewów
o Integracja z GUS
o Integracja z sieciami rzeczoznawców np. SimTech
o Integracja z Audatexem
o Lepsza kontrola nad stanem rezerwy szkody – zastosowaliśmy mechanizm automatycznego liczenia stanu rezerwy
o Monitorowanie wydanych i aktywnych pojazdów zastępczych
o Manager do zarządzania dokumentami szkody